Media relations i rzecznictwo prasowe

Kilkanaście lat doświadczenia, kilkuset klientów, obsługa projektów z niemal każdej branży od budowlanej, przez ekologiczną, po medycynę, inwestycje, infrastrukturę, kulturę, szkolnictwo, targi.

Nasza oferta obejmuje: 

  • rzecznictwo prasowe – pełen outsourcing, reprezentowanie klienta w mediach, prowadzenie współpracy z mediami itp.;
  • wsparcie działów PR, rzeczników prasowych;
  • długofalowe kształtowanie relacji z mediami;
  • działania ad hoc – krótkotrwałe, nastawione na komunikację tematu, wydarzenia, przedsięwzięcia;
  • prowadzenie biura prasowego (w tym wirtualnego);
  • organizacja konferencji prasowych;
  • monitoring mediów;
  • tworzenie strategii medialnych;
  • doradztwo komunikacyjne;
  • audyt komunikacyjny – analiza dotychczasowej komunikacji, analiza i dobór narzędzi komunikacji w posiadaniu klienta (własne wydawnictwa, outdoor, internet, social media) i obcych (otoczenie medialne);
  • tworzenie strategii medialnych i map komunikacji.