Zarządzanie kryzysowe

Lepiej zapobiegać niż leczyć. Jednak zgodnie z prawem Murphy’ego jeśli coś może pójść źle, to pójdzie jeszcze gorzej. Pytanie nie powinno brzmieć czy wydarzy się sytuacja kryzysowa, nawet nie kiedy. ale jak nią zarządzać, by nie być rozgrywanym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży PR wiemy jak poradzić sobie z sytuacjami kryzysowymi.

Nasze sposoby na kryzys to: 

  • opracowanie indywidualnego projektu zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej w celu minimalizacji skutków kryzysu;
  • audyt potencjalnych zagrożeń – określanie wrażliwych obszarów;
  • przygotowanie procedur i scenariuszy zarządzania informacją kryzysową – Księgi Zarządzania Kryzysowego;
  • szkolenia i treningi z zarządzania sytuacją kryzysową, w tym treningi medialne;
  • reprezentowanie klienta w kontaktach z mediami;
  • prowadzenie komunikacji kryzysowej w imieniu firmy lub wspieranie jej działu PR;
  • analizy post factum i wnioski na przyszłość.