Działania
W ramach obsługi media relations zainicjowaliśmy działania w mediach mające na celu reklamę kampanii Dąbrowskich Wodociągów "Piję wodę z kranu". Były to publikacje w radiu, prasie, telewizji i internecie. Media: 2 000 publikacji, w tym „Dzień Dobry TVN”, RMF FM, relacje live w TVN24, audycje reporterskie i publicystyczne w Polskim Radiu Jedynce, Trójce, Radiu Katowice. Ponadto czołowe media branżowe i największe portale internetowe.
Opis

Kampania Dąbrowskich Wodociągów „Piję wodę z kranu” trwa od stycznia 2015 roku. Obejmuje różne akcje i przedsięwzięcia skierowane do ogółu społeczeństwa, wykraczające poza teren Dąbrowy Górniczej. Wydźwięk medialny kampanii jest regionalny, a nierzadko ogólnopolski.  Celem kampanii „Piję wodę z kranu” jest przekonanie mieszkańców Dąbrowy Górniczej do tego, że woda dostarczana przez Dąbrowskie Wodociągi nadaje się bezpośrednio do spożycia, bez przegotowania. Akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko mieszkańców. Dąbrowskie Wodociągi to wiodąca firma z branży wodno-kanalizacyjnej, która świadczy usługi dla 124 tysięcy mieszkańców Dąbrowy Górniczej. Spółka posiada nowoczesne laboratorium, a także infrastrukturę, w tym najnowocześniejszą w woj. śląskim oczyszczalnię i dyspozytornię oraz unikatową multimedialną i interaktywną makietę edukacyjną

Klient: Dąbrowskie Wodociągi Spółka z o.o.