Grupa PRC z nagrodą za najlepszą akcję społeczną w Polsce

Akcja „Ptaszkowe Love”, realizowana przez agencję PR Grupa PRC dla Centrum Handlowego 3 Stawy w Katowicach, została uznana za najlepszą akcję społeczną w Polsce! Nagrodę przyznała Polska Rada Centrów Handlowych. Celem „Paszkowego Love” jest odtworzenie populacji miejskich ptaków w Katowicach poprzez budowę budek lęgowych.

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań.

Uczestnicy programu mieli możliwość zgłoszenia swoich aplikacji w kilku kategoriach, w tym na działania i strategie CSR. W zwycięskiej dla CH 3 Stawy kategorii było 9 nominowanych, m.in.: IKEA CENTERS POLSKA, sieć Centrów Handlowych Auchan, Centra Handlowe Atrium, Gemini Park Bielsko-Biała czy Galeria Wileńska. Wydarzenie, dla zarządzanego przez Apsys Polska CH 3 Stawy, zorganizowała Agencja PR Grupa PRC.

To dla nas ogromna przyjemność pracować przy tak ważnych i potrzebnych projektach. W tego typu przedsięwzięciach szczególnie ważna jest wiarygodność i przeświadczenie, że celem jest prawdziwa pomoc, a miarą sukcesu jest zaangażowanie mieszkańców regionu, które było ogromne. Chciałbym podziękować całemu zespołowi i partnerom, bez których projekt by się nie powiódł: chorzowskiemu ZOO, Śląskiemu Ogrodowi Botanicznemu w Radzionkowie, Urzędowi Miasta Katowice i Stowarzyszeniu na Rzecz Niepełnosprawnych SPES.

– mówi Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC.

Ptaszkowe Love czyli walentynkowa miłość do przyrody

Celem zwycięskiej akcji „Ptaszkowe Love” była pomoc w odbudowie populacji małych ptaków, które emigrują z miast z powodu utraty naturalnych lęgowisk. Wydarzenie nieprzypadkowo zostało zorganizowane z okazji Walentynek w połowie lutego – to właśnie wtedy przyroda powoli budzi się do życia, a ptaki z miłosnymi zalotami są tego pierwszym znakiem. Wszystkie działania zrealizowane w ramach „Ptaszkowego Love” stały się wyrazem miłości do zwierząt i środowiska naturalnego.

Akcja rozpoczęła się wielką zbiórką pokarmu dla ptaków z chorzowskiego ZOO – na katowickim rynku i w Centrum 3 Stawy udało się zebrać ponad 200 kg ptasich smakołyków. W finale akcji pasaż centrum zamienił się w największą stolarnię w Polsce, gdzie kilka tysięcy mieszkańców zbudowało ponad 500 budek. Zostały one zabrane przez uczestników eventu i rozwieszone w całym regionie: w ogródkach, parkach i lasach.