KAMPANIA „ZAWÓD NA PROPSIE” WYRÓŻNIONA PRZEZ OLX!

 

Innowacyjność – to dzięki niej realizowany przez nas projekt dla CMC Poland został doceniony i wyróżniony w prestiżowym rankingu OLX Know How 2022. Wspólnie z zawierciańską hutą stali CMC Poland od 2019 roku z sukcesem tworzymy wyjątkowy projekt, który pomaga uczniom techników stawiać pierwsze kroki na rynku pracy. Nasz projekt „Zawód na Propsie” został wyróżniony obok działań takich marek jak Lidl Polska, Nordea czy Biedronka.

OLX Know How to wydarzenie stworzone z myślą o branży HR. Podczas ostatniej edycji jury koncentrowało się głównie na dobrych praktykach i rozwiązaniach dotyczących m.in. procesów rekrutacyjnych. Event to także finał prestiżowego konkursu „Liderzy Rekrutacji”, który ma na celu wyłonić najbardziej kreatywne, innowacyjne oraz efektywne akcje rekrutacyjne w całym kraju. Nasz projekt „Zawód na Propsie” został wyróżniony w kategorii innowacyjność.

W ramach współpracy z CMC Poland od 2019 roku prowadzimy kampanię promującą edukację zawodową dla młodych ludzi. To przede wszystkim młodzież i absolwenci szkół podstawowych, którzy stoją przed wyborem dalszej drogi kształcenia. Na projekt składało się przede wszystkim stworzenie klas patronackich w wybranych szkołach technicznych w Zawierciu, w których uczniowie mają szansę zdobyć cenne doświadczenie gwarantujące dalszy rozwój, a także pewny start w swoim zawodzie.

Oprócz standardowych narzędzi takich jak stworzenie strony internetowej, fanpage na FB czy billboardów w przestrzeni miejskiej, cała idea kampanii została przedstawiona formie niestandardowych realizacji. To przede wszystkim podjęcie współpracy z klubami sportowymi takimi jak klubem siatkarski Aluron CMC Warta Zawiercie i klub piłki ręcznej Viret CMC Zawiercie, których zawodnicy jako idole młodych ludzi promowali kształcenie zawodowe, a także stworzenie gry komputerowej „Graj w hucie” dostępnej zarówno na platformie internetowej, jak i z poziomu urządzeń mobilnych. Gra stała się narzędziem, dzięki któremu mogliśmy przeprowadzić konkurs wśród najważniejszej grupy docelowej zachęcając ich do zapoznania się z pozostałymi treściami związanymi z kampanią.