3mamy z medykami czyli CSR w czasach epidemii

26 dni akcji, 4 transporty, 2 szpitale i 2 300 artykułów spożywczych dla pracowników medycznych oraz środków higieny osobistej i chemii gospodarczej dla pacjentów. Tak w liczbach przedstawia się akcja 3mamy z medykami, w ramach której Centrum Handlowe 3 Stawy w Katowicach włączyło się w pomoc służbie zdrowia w czasie epidemii koronawirusa. Pomoc otrzymało Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, jeden z największych szpitali w mieście.

Spis treści

Za całość organizacji akcji, tj. branding, naming, media relations, pozyskanie partnera do współpracy, a nawet zakupy i transport odpowiadała Grupa PRC Holding.

Inicjatywa 3mamy z medykami to odpowiedź na apel Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego o wsparcie dla pracowników i pacjentów. W czasie epidemii koronawirusa szpitale są pod szczególną presją. Okazuje się, że czasem potrzebne są podstawowe produkty spożywcze i higieniczne. – Dzięki produktom, które otrzymaliśmy z 3 Stawów mogliśmy wspomóc personel medyczny oraz naszych osamotnionych pacjentów, przebywających na oddziałach Szpitala. To bardzo często pacjenci w trudnej sytuacji życiowej, którym nikt z zewnątrz nie przyniesie np. środków higienicznych, teraz możemy ich zabezpieczyć.  Produkty trafiły na oddziały, m.in. okulistyki dziecięcej, intensywnej terapii, neurologii, rehabilitacji neurologicznej oraz Izbę Przyjęć. Dopiero uczymy się funkcjonować w nowej rzeczywistości, a takie akcje jak „3 mamy z medykami”, są bardzo pozytywnie odbierane przez personel i pacjentów oraz ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie  – mówi Joanna Chłądzyńska, rzecznik prasowa UCK.

3mamy z medykami

W porozumieniu z UCK podjęto decyzję by, zamiast zakupić dla szpitali sprzęt medyczny, dostarczyć inne artykuły, które są również niezbędne. Chodzi o kremy do rąk, mydła, szampony, chusteczki, pasty do zębów, maszynki do golenia ale także kawę, herbatę, skyr, soki czy dżemy. 4 transporty m.in. z tymi produktami trafiały w maju i czerwcu do szpitali na przy ul. Medyków 14 oraz ul. Ceglanej 35. Lista produktów była na bieżąco ustalana z UCK i dostosowywana do zapotrzebowania pracowników i pacjentów.

CSR w czasach pandemii

– Kiedy organizujesz takie przedsięwzięcia czujesz, że twoja praca ma sens. 3mamy z medykami to dla nas niezwykłe doświadczenie. Chciałbym podziękować naszemu klientowi – całemu zespołowi z firmy Multi Poland, zarządcy Centrum Handlowego 3 Stawy. Od początku zrozumieliśmy się na poziomie pomysłu, kreacji, brandingu. CH 3 Stawy od lat angażuje się w działania na rzecz lokalnej społeczności, stąd naturalna była tu potrzeba wsparcia służby zdrowia w czasie epidemii koronawirusa. Naszą rolą było przygotowanie akcji, która wpisze się w lokalność i odpowie na realne potrzeby szpitali – mówi Michał Raszka, członek zarządu w Grupie PRC Holding.

CH 3Stawy pomaga

A Roksana Mielczarek, odpowiedzialna w Grupie PRC Holding za to przedsięwzięcie dodaje: – Organizacja akcji 3mamy z medykami zaangażowała niemal cały nasz zespół. I niezależnie czy była to praca nad namingiem, kreacją, komunikacją z mediami i w mediach społecznościowych, czy zrobienie zakupów i zawiezienie ich do szpitala – wszyscy chcieliśmy być częścią tego projektu. Dla nas jednak najważniejsze były uśmiechy pracowników i pacjentów szpitala, którzy otrzymali potrzebne artykuły.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Jak w święta robić marketing?

To obok reklamy marki YES, zablokowanej przez TVP, kampania, która wywołała najwięcej szumu przed świętami. Jak to się stało, że jeden, dość niepozorny plakat warszawskiego

Jak czytać i analizować statystyki na Facebooku?

Systematyczna analiza zachowań fanów i sprawdzanie skuteczności publikowanych treści w mediach społecznościowych może w znacznym stopniu wpłynąć na efektywność profilu firmowego. Jak czytać statystyki na

Real-time marketing – do czego służy i jak wykorzystać go w firmie?

Real-time marketing to działania, dzięki którym w oryginalny sposób można wypromować swoją markę, ofertę lub produkt. Liczy się jednak czas. RTM czyli marketing czasu rzeczywistego,

Ten nieszczęsny CSR

Trzy małe litery, a potrafią zrobić tyle zamieszania… CSR, czyli corporate social responsibility, to koncepcja bardzo prawilna i słuszna, przynajmniej z założenia. Uwzględnianie interesów społecznych