3mamy z medykami czyli CSR w czasach epidemii

26 dni akcji, 4 transporty, 2 szpitale i 2 300 artykułów spożywczych dla pracowników medycznych oraz środków higieny osobistej i chemii gospodarczej dla pacjentów. Tak w liczbach przedstawia się akcja 3mamy z medykami, w ramach której Centrum Handlowe 3 Stawy w Katowicach włączyło się w pomoc służbie zdrowia w czasie epidemii koronawirusa. Pomoc otrzymało Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, jeden z największych szpitali w mieście.

Spis treści

Za całość organizacji akcji, tj. branding, naming, media relations, pozyskanie partnera do współpracy, a nawet zakupy i transport odpowiadała Grupa PRC Holding.

Inicjatywa 3mamy z medykami to odpowiedź na apel Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego o wsparcie dla pracowników i pacjentów. W czasie epidemii koronawirusa szpitale są pod szczególną presją. Okazuje się, że czasem potrzebne są podstawowe produkty spożywcze i higieniczne. – Dzięki produktom, które otrzymaliśmy z 3 Stawów mogliśmy wspomóc personel medyczny oraz naszych osamotnionych pacjentów, przebywających na oddziałach Szpitala. To bardzo często pacjenci w trudnej sytuacji życiowej, którym nikt z zewnątrz nie przyniesie np. środków higienicznych, teraz możemy ich zabezpieczyć.  Produkty trafiły na oddziały, m.in. okulistyki dziecięcej, intensywnej terapii, neurologii, rehabilitacji neurologicznej oraz Izbę Przyjęć. Dopiero uczymy się funkcjonować w nowej rzeczywistości, a takie akcje jak „3 mamy z medykami”, są bardzo pozytywnie odbierane przez personel i pacjentów oraz ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie  – mówi Joanna Chłądzyńska, rzecznik prasowa UCK.

3mamy z medykami

W porozumieniu z UCK podjęto decyzję by, zamiast zakupić dla szpitali sprzęt medyczny, dostarczyć inne artykuły, które są również niezbędne. Chodzi o kremy do rąk, mydła, szampony, chusteczki, pasty do zębów, maszynki do golenia ale także kawę, herbatę, skyr, soki czy dżemy. 4 transporty m.in. z tymi produktami trafiały w maju i czerwcu do szpitali na przy ul. Medyków 14 oraz ul. Ceglanej 35. Lista produktów była na bieżąco ustalana z UCK i dostosowywana do zapotrzebowania pracowników i pacjentów.

CSR w czasach pandemii

– Kiedy organizujesz takie przedsięwzięcia czujesz, że twoja praca ma sens. 3mamy z medykami to dla nas niezwykłe doświadczenie. Chciałbym podziękować naszemu klientowi – całemu zespołowi z firmy Multi Poland, zarządcy Centrum Handlowego 3 Stawy. Od początku zrozumieliśmy się na poziomie pomysłu, kreacji, brandingu. CH 3 Stawy od lat angażuje się w działania na rzecz lokalnej społeczności, stąd naturalna była tu potrzeba wsparcia służby zdrowia w czasie epidemii koronawirusa. Naszą rolą było przygotowanie akcji, która wpisze się w lokalność i odpowie na realne potrzeby szpitali – mówi Michał Raszka, członek zarządu w Grupie PRC Holding.

CH 3Stawy pomaga

A Roksana Mielczarek, odpowiedzialna w Grupie PRC Holding za to przedsięwzięcie dodaje: – Organizacja akcji 3mamy z medykami zaangażowała niemal cały nasz zespół. I niezależnie czy była to praca nad namingiem, kreacją, komunikacją z mediami i w mediach społecznościowych, czy zrobienie zakupów i zawiezienie ich do szpitala – wszyscy chcieliśmy być częścią tego projektu. Dla nas jednak najważniejsze były uśmiechy pracowników i pacjentów szpitala, którzy otrzymali potrzebne artykuły.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Najważniejsze są relacje – podsumowanie XVII edycji PR w Samorządzie

XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej przeszła do historii. Tym razem odbyła się w Wałbrzychu. W oczach wielu uczestników miasto zostało „odczarowane”. Mało

Podcast #3 Ewa Lipka – Jak promować kopalniane miasto?

Katowice nie Lizbona, wiadomo. Na południu Polski nie ma przecież tyle słońca. A poza tym na Śląsku to tylko kopalnie, węgiel i smog. Nawet mydło

2020 za nami. Co przyniesie przyszły rok?

To był trudny rok. W branży marketingowej, eventowej, public relations najtrudniejszy od ostatniego kryzysu, od 10 lat. W marketingu politycznym wyjątkowy, w końcu w nim

Miłość w czasach zarazy, czyli sztuka wystąpień publicznych

Kto kogo poczęstował czym? Gdzie można sprzedać dane osobowe? Na czym polega sąsiedztwo przez sień? Czy wirus jest świeży czy stary? Choć na pierwszy rzut