Awaria oczyszczalni Czajka. Kryzys techniczny i wizerunkowy
Spis treści
Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych to jedno z najtrudniejszych wyzwań menedżerskich. Dla specjalistów od public relations niewiele jest większych wyzwań od komunikacji i relacji z mediami w kryzysach. Jednym z największych w ostatnich latach kryzysów technicznych, relacjonowanym przez media w całej Polsce była awaria kolektora pod Wisłą, doprowadzającego ścieki do oczyszczalni Czajka w Warszawie.
Kryzys wizerunkowy case study
Czy przerodził się on w kryzys wizerunkowy firmy (MPWiK) a może miasta? Jak poradziły sobie z nim władze Warszawy, dlaczego sprawa przerodziła się w polityczną walkę i jakie błędy w komunikacji popełniono? Czy uderzył on w branżę wodociągowo-kanalizacyjną? M.in. o tym przeczytacie w komentarzu Michała Raszki, dyrektora ds. komunikacji i strategii medialnych w naszej agencji dla Proto.pl
Księga Hioba i plagi egipskie czyli kryzys wizerunkowy
Na pewno kojarzysz Hioba i serię jego niesamowitych nieszczęść. A te dziesięć plag egipskich, które wstrząsnęły niewzruszonym faraonem? Od takich kataklizmów nikogo i nic by
Podcast #1 Michał Raszka – Trump kontra Biden. Wybory w USA
Fake newsy, koronawirus i globalny kryzys. Do tego Biden schowany w piwnicy, Trump, który ogłasza się bohaterem Afroamerykanów oraz sondaże, które mogą coś znaczyć, ale
Boom na podcasty trwa w najlepsze i jak na razie nie widać schyłku tego trendu. Już ponad 40% Polaków regularnie słucha podcastów o najróżniejszej tematyce*.
Real-time marketing – do czego służy i jak wykorzystać go w firmie?
Real-time marketing to działania, dzięki którym w oryginalny sposób można wypromować swoją markę, ofertę lub produkt. Liczy się jednak czas. RTM czyli marketing czasu rzeczywistego,