Blog
Najlepsze książki o marketingu i nie tylko
Książki do marketingu? Public relations? O social mediach? Są tacy, którzy z dumą mówią, że nie przeczytali żadnej książki związanej z branżą szeroko rozumianej
Jak promować centrum handlowe – ambasador marki
Galerie handlowe, a szerzej branża retail szukają nowych sposobów na wciągnięcie klientów w interakcję. Najwięcej możliwości dla kreatywności dają z pewnością nowe media, które
Jak stworzyć ciekawe InstaStories?
Instagramowe relacje rosną w siłę, a wraz z nimi oczekiwania odbiorców. Tworzenie kreatywnych treści od zawsze było świetnym sposobem na przyciągnięcie uwagi wszystkich, którzy
Podcast #6 Marcin Banaszkiewicz – Co słychać na LinkedIn?
Dlaczego reklamy na LinkedIn są takie drogie? Jak prowadzić swój profil, żeby przynosił wymierne efekty? Czy wrzucanie tam treści bezpośrednio z Facebooka to najlepszy
Lekkość
„Z wielu pieców się jadło chleb, bo od lat przyglądam się światu” – napisał Andrzej Sikorowski, a wyśpiewała Maryla Rodowicz. A lekkość tego tekstu, jego
BURGER KING, PIES W KORONIE I OSTRY CIEŃ MGŁY, CZYLI JAK PRZY UŻYCIU SOCIAL MEDIÓW RATOWALIŚMY ŚWIAT W 2020 ROKU
Rok 2020 to zdecydowanie jeden z tych momentów, o którym chcesz jak najszybciej zapomnieć. Pandemia wywróciła nasze dotychczasowe życie do góry nogami i postawiła
2020 za nami. Co przyniesie przyszły rok?
To był trudny rok. W branży marketingowej, eventowej, public relations najtrudniejszy od ostatniego kryzysu, od 10 lat. W marketingu politycznym wyjątkowy, w końcu
Awaria goni awarię, czyli co ostatnio nie działa na Facebooku
O tym, że awarie się zdarzą wiemy wszyscy. O tym, że praca w social mediach wymaga cierpliwości również, ale ostatnio dowiadujemy się także, że
Czy wiesz jak się nazywasz? Zasady dobrego namingu
Zakładasz firmę, wypuszczasz na rynek nowy produkt. Czego potrzebujesz? Oczywiście musisz wykonać wiele czynności formalnych, stworzyć strategię, itd., itp., ale… Na rynku musisz się
Podcast #5 Monika Czaplicka – Jak wpakować się w kryzys i drzemka z płynem do płukania
Kryzysy wybuchają w weekendy – to wiemy chyba wszyscy. Ale dlaczego tak jest? W czym taka środa albo ponury zimowy poniedziałek są gorsze od
Podcast #4 Jakub Biel – Reklama na Pornhubie, TikTok i telegazeta
Reklama na Pornhubie? Bardzo proszę. Do tego akcja promocyjna w telegazecie i crash test telefonu. Ale nie taki zwykły, gdzie tłuczemy młotkiem w ekran
Podcast #3 Ewa Lipka – Jak promować kopalniane miasto?
Katowice nie Lizbona, wiadomo. Na południu Polski nie ma przecież tyle słońca. A poza tym na Śląsku to tylko kopalnie, węgiel i smog. Nawet