Blog
Podcast #2 Karolina Dziwak-Filosek – Czy jest życie po Facebooku?
Epuls, Nasza Klasa, Facebook. Co będzie następne? No i najważniejsze, kiedy się pojawi? Pytań związanych z Facebookiem i jego przyszłą konkurencją jest mnóstwo. O tym
Ten nieszczęsny CSR
Trzy małe litery, a potrafią zrobić tyle zamieszania… CSR, czyli corporate social responsibility, to koncepcja bardzo prawilna i słuszna, przynajmniej z założenia. Uwzględnianie interesów
Podcast #1 Michał Raszka – Trump kontra Biden. Wybory w USA
Fake newsy, koronawirus i globalny kryzys. Do tego Biden schowany w piwnicy, Trump, który ogłasza się bohaterem Afroamerykanów oraz sondaże, które mogą coś znaczyć, ale
Co to jest LinkedIn?
Tym razem na tapet bierzemy LinkedIn. Wejść w temat czy szkoda pary? Konieczność, podyktowana znakiem czasów czy raczej dodatkowy „problem”, który trzeba będzie ogarnąć?
Jak promować swój biznes w internecie? Część 2
Za nami pierwsza część krótkiego poradnika w jaki sposób przenieść swój biznes do internetowej przestrzeni. Wiesz już od jakiej platformy najlepiej zacząć i jak
Jak promować swój biznes w internecie? Część 1
4,5 miliarda – tyle, według najnowszego raportu Digital 2020 opublikowanym na serwisie WeAreSocial, wynosi liczba osób korzystających z internetu. To prawie 60% światowej populacji!
Święta w grudniu? To już przeżytek!
Wybieracie się na zakupy i nagle wśród kolorowych zeszytów, flamastrów, kwiatów i zniczy dostrzegacie…. świąteczne dodatki! Szok? Niedowierzanie? Kalendarz już dawno wywrócił się do
Gimbal, aparat, akcja!
Kiedyś sprzęt do nagrywania był potężny. Zajmował mnóstwo miejsca i na pewno nie ważył tyle, co dwie torebki cukru. Dlatego też do jego obsługi
Jak tworzyć ciekawe i angażujące Instastories na kontach firmowych?
Stories są teraz najczęściej wykorzystywanym medium w social mediach. Z relacji na Instagramie korzysta codziennie 500 mln kont, z czego 1/3 najchętniej oglądanych pochodzi
Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć?
Liczba użytkowników Instagrama z roku na rok wzrasta. W Polsce jest ich już ponad 7 mln. Stały rozwój sprawia, że coraz trudniej jest dotrzeć
3mamy z medykami czyli CSR w czasach epidemii
[vc_row][vc_column][vc_column_text] 26 dni akcji, 4 transporty, 2 szpitale i 2 300 artykułów spożywczych dla pracowników medycznych oraz środków higieny osobistej i chemii gospodarczej dla pacjentów.
Efekt kuli śnieżnej, czyli o sukcesie #challenge…
Cyklicznie pojawiające się wyzwania robią w mediach społecznościowych furorę. Po niewątpliwym sukcesie #icebucketchallenge podejmującego temat stwardnienia zanikowego bocznego przyszła kolej na kolejne wirusowe akcje