Najważniejsze są relacje – podsumowanie XVII edycji PR w Samorządzie

XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej przeszła do historii. Tym razem odbyła się w Wałbrzychu. W oczach wielu uczestników miasto zostało „odczarowane”. Mało kto wie, że 1/3 jego

Jak pisać posty na Facebooku?

  Facebook to wciąż najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie. Mimo, że Instagram i TikTok przyciągają coraz więcej użytkowników, to właśnie FB pozostaje podstawowym narzędziem marketingu wielu marek. Jak więc pisać

KAMPANIA „ZAWÓD NA PROPSIE” WYRÓŻNIONA PRZEZ OLX!

  Innowacyjność – to dzięki niej realizowany przez nas projekt dla CMC Poland został doceniony i wyróżniony w prestiżowym rankingu OLX Know How 2022. Wspólnie z zawierciańską hutą stali CMC

Jak w święta robić marketing?

To obok reklamy marki YES, zablokowanej przez TVP, kampania, która wywołała najwięcej szumu przed świętami. Jak to się stało, że jeden, dość niepozorny plakat warszawskiego ratusza, wzbudził tyle kontrowersji? Ta

Jak czytać i analizować statystyki na Facebooku?

    Systematyczna analiza zachowań fanów i sprawdzanie skuteczności publikowanych treści w mediach społecznościowych może w znacznym stopniu wpłynąć na efektywność profilu firmowego. Jak czytać statystyki na Facebooku i na

Dokumenty jak biblia – Kodeks Etyki #1

    Od czego zacząć? Od przygotowania się na kryzys, tworząc dokumenty strategiczne. Jest ich kilka. Jeśli są traktowane jak firmowa biblia, jesteś w stanie wielu kryzysów uniknąć. A te,

Influencer potrzebny od zaraz!

Znacie to uczucie, kiedy zachęceni opinią popularnego influencera na temat danego produktu ruszacie do sklepu, ale okazuje się, że jego dostępność graniczy z cudem? To się nazywa sztuka przekonywania! Influencer