Podcast #4 Jakub Biel – Reklama na Pornhubie, TikTok i telegazeta

    Reklama na Pornhubie? Bardzo proszę. Do tego akcja promocyjna w telegazecie i crash test telefonu. Ale nie taki zwykły, gdzie tłuczemy młotkiem w ekran i patrzymy jak szkło

Podcast #3 Ewa Lipka – Jak promować kopalniane miasto?

  Katowice nie Lizbona, wiadomo. Na południu Polski nie ma przecież tyle słońca. A poza tym na Śląsku to tylko kopalnie, węgiel i smog. Nawet mydło i biżuterię robią z

Ten nieszczęsny CSR

  Trzy małe litery, a potrafią zrobić tyle zamieszania… CSR, czyli corporate social responsibility, to koncepcja bardzo prawilna i słuszna, przynajmniej z założenia. Uwzględnianie interesów społecznych i ochrony środowiska w

Podcast #1 Michał Raszka – Trump kontra Biden. Wybory w USA

Fake newsy, koronawirus i globalny kryzys. Do tego Biden schowany w piwnicy, Trump, który ogłasza się bohaterem Afroamerykanów oraz sondaże, które mogą coś znaczyć, ale wcale nie muszą.

Co to jest LinkedIn?

  Tym razem na tapet bierzemy LinkedIn. Wejść w temat czy szkoda pary? Konieczność, podyktowana znakiem czasów czy raczej dodatkowy „problem”, który trzeba będzie ogarnąć? To oczywiście zależy. Od czego?

Jak promować swój biznes w internecie? Część 2

  Za nami pierwsza część krótkiego poradnika w jaki sposób przenieść swój biznes do internetowej przestrzeni. Wiesz już od jakiej platformy najlepiej zacząć i jak znaleźć docelowe grupy odbiorców, a

Jak promować swój biznes w internecie? Część 1

4,5 miliarda – tyle, według najnowszego raportu Digital 2020 opublikowanym na serwisie WeAreSocial, wynosi liczba osób korzystających z internetu. To prawie 60% światowej populacji! Twój potencjalny klient dziennie spędza tam

Święta w grudniu? To już przeżytek!

  Wybieracie się na zakupy i nagle wśród kolorowych zeszytów, flamastrów, kwiatów i zniczy dostrzegacie…. świąteczne dodatki! Szok? Niedowierzanie?  Kalendarz już dawno wywrócił się do góry nogami. Boże Narodzenie jesienią?

Gimbal, aparat, akcja!

  Kiedyś sprzęt do nagrywania był potężny. Zajmował mnóstwo miejsca i na pewno nie ważył tyle, co dwie torebki cukru. Dlatego też do jego obsługi niezbędni byli nie tyle operatorzy,