Jak zwalczyć kryzys wizerunkowy? #1

    Zapobiegać jest lepiej niż leczyć, czyli po Ci antykryzysowe dokumenty strategiczne. To, że kryzys wizerunkowy odwiedzi Twoją firmę, jest pewne jak w banku. Amerykanie twierdzą nawet, że są

Jak zrobić reklamę na TikToku?

    TikTok to wyjątkowe miejsce dla marek. Aplikacja cały czas generuje ogromne zasięgi organiczne i pozwala się wybić nawet początkującym twórcom. Swoich odbiorców znajdują tam zarówno treści rozrywkowe, których

Jak prowadzić media społecznościowe centrum handlowego?

  Zastanawiacie się, jak prowadzić media społecznościowe centrum handlowego? Nie ma jednego, prostego przepisu na skuteczną komunikację. Facebook, Instagram, niejednokrotnie Snapchat lub TikTok rządzą się swoimi prawami, a algorytmy potrafią

Najlepsze książki o marketingu i nie tylko

    Książki do marketingu? Public relations? O social mediach? Są tacy, którzy z dumą mówią, że nie przeczytali żadnej książki związanej z branżą szeroko rozumianej komunikacji. Bo sami wiedzą

Jak promować centrum handlowe – ambasador marki

  Galerie handlowe, a szerzej branża retail szukają nowych sposobów na wciągnięcie klientów w interakcję. Najwięcej możliwości dla kreatywności dają z pewnością nowe media, które pozwalają na bardzo bliski kontakt

Jak stworzyć ciekawe InstaStories?

  Instagramowe relacje rosną w siłę, a wraz z nimi oczekiwania odbiorców. Tworzenie kreatywnych treści od zawsze było świetnym sposobem na przyciągnięcie uwagi wszystkich, którzy cenią sobie angażujący format. Jak

Podcast #6 Marcin Banaszkiewicz – Co słychać na LinkedIn?

    Dlaczego reklamy na LinkedIn są takie drogie? Jak prowadzić swój profil, żeby przynosił wymierne efekty? Czy wrzucanie tam treści bezpośrednio z Facebooka to najlepszy pomysł, na który można

Lekkość

„Z wielu pieców się jadło chleb, bo od lat przyglądam się światu” – napisał Andrzej Sikorowski, a wyśpiewała Maryla Rodowicz. A lekkość tego tekstu, jego wysublimowana poetyka i dynamiczne wykonanie

BURGER KING, PIES W KORONIE I OSTRY CIEŃ MGŁY, CZYLI JAK PRZY UŻYCIU SOCIAL MEDIÓW RATOWALIŚMY ŚWIAT W 2020 ROKU

  Rok 2020 to zdecydowanie jeden z tych momentów, o którym chcesz jak najszybciej zapomnieć. Pandemia wywróciła nasze dotychczasowe życie do góry nogami i postawiła nas przed decyzjami, na które

2020 za nami. Co przyniesie przyszły rok?

    To był trudny rok. W branży marketingowej, eventowej, public relations najtrudniejszy od ostatniego kryzysu, od 10 lat. W marketingu politycznym wyjątkowy, w końcu w nim wybory w USA