PRCH Retail Awards

Table of contents

Akcja „Ptaszkowe Love”, realizowana przez agencję PR Grupa PRC dla Centrum Handlowego 3 Stawy w Katowicach, została uznana za najlepszą akcję społeczną w Polsce! Nagrodę przyznała Polska Rada Centrów Handlowych. Celem „Paszkowego Love” jest odtworzenie populacji miejskich ptaków w Katowicach poprzez budowę budek lęgowych.

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań.

Uczestnicy programu mieli możliwość zgłoszenia swoich aplikacji w kilku kategoriach, w tym na działania i strategie CSR. W zwycięskiej dla CH 3 Stawy kategorii było 9 nominowanych, m.in.: IKEA CENTERS POLSKA, sieć Centrów Handlowych Auchan, Centra Handlowe Atrium, Gemini Park Bielsko-Biała czy Galeria Wileńska. Wydarzenie, dla zarządzanego przez Apsys Polska CH 3 Stawy, zorganizowała Agencja PR Grupa PRC.


To dla nas ogromna przyjemność pracować przy tak ważnych i potrzebnych projektach. W tego typu przedsięwzięciach szczególnie ważna jest wiarygodność i przeświadczenie, że celem jest prawdziwa pomoc, a miarą sukcesu jest zaangażowanie mieszkańców regionu, które było ogromne. Chciałbym podziękować całemu zespołowi i partnerom, bez których projekt by się nie powiódł: chorzowskiemu ZOO, Śląskiemu Ogrodowi Botanicznemu w Radzionkowie, Urzędowi Miasta Katowice i Stowarzyszeniu na Rzecz Niepełnosprawnych SPES.

– mówi Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC.

Celem zwycięskiej akcji „Ptaszkowe Love” była pomoc w odbudowie populacji małych ptaków, które emigrują z miast z powodu utraty naturalnych lęgowisk. Wydarzenie nieprzypadkowo zostało zorganizowane z okazji Walentynek w połowie lutego – to właśnie wtedy przyroda powoli budzi się do życia, a ptaki z miłosnymi zalotami są tego pierwszym znakiem. Wszystkie działania zrealizowane w ramach „Ptaszkowego Love” stały się wyrazem miłości do zwierząt i środowiska naturalnego.

Akcja rozpoczęła się wielką zbiórką pokarmu dla ptaków z chorzowskiego ZOO – na katowickim rynku i w Centrum 3 Stawy udało się zebrać ponad 200 kg ptasich smakołyków. W finale akcji pasaż centrum zamienił się w największą stolarnię w Polsce, gdzie kilka tysięcy mieszkańców zbudowało ponad 500 budek. Zostały one zabrane przez uczestników eventu i rozwieszone w całym regionie: w ogródkach, parkach i lasach.

 

 

Tags for this entry:

Share entry:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

You may also be interested in

How to deal with an image crisis in 5 steps? Part 1

Image crises, corporate crises, even personal crises get everyone. Companies, institutions and even celebrities are divided into those who have already experienced a crisis and

Podcast #5 Monika Czaplicka – How to get caught up in a crisis and a nap with a mouthwash

Crises erupt at weekends - this we probably all know. But why is that? How is such a Wednesday or a dreary winter Monday worse

A podcast for your business

The podcast boom is in full swing and so far there is no sign of a decline in this trend. Already more than 40% of

How to create interesting and engaging Instastories on company accounts?

Stories are now the most used medium on social media. Stories on Instagram are used by 500 million accounts every day, with a third of