Foch na media czyli murowany faworyt na kryzys wizerunkowy

Spis treści

Czy można obrażać się na media albo je bojkotować? Czy skutkiem może być kryzys wizerunkowy firmy albo osoby? Czy trzeba wprowadzić w takiej sytuacji poszczególne fazy zarządzania kryzysowego?

Case study marszałka Senatu, który zbojkotował największą gazetę codzienną w Polsce, pokazuje, że gdy ma się za sobą własne media, wtedy można pozwolić sobie na więcej. „Focha Karczewskiego” na Fakt dla Wiertualnemedia.pl komentuje Michał Raszka, dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych w Grupie PRC Holding.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Co publikować na TikToku?

TikTok jest na fali. Z miesiąca na miesiąc aplikacja notuje coraz lepsze wyniki, a lockdown spowodowany pandemią koronawirusa pozwolił jej na prawdziwe rozwinięcie skrzydeł. To,

Koronawirus kontra social media

Takiego paraliżu nie pamiętają najstarsi social media ninje – koronawirus COVID-19 funduje nam przeżycia, o których nasze wnuki będą opowiadać swoim wnukom. Dla większości branż

Dokumenty jak biblia – Kodeks Etyki #1

Od czego zacząć? Od przygotowania się na kryzys, tworząc dokumenty strategiczne. Jest ich kilka. Jeśli są traktowane jak firmowa biblia, jesteś w stanie wielu kryzysów

Hooki, czyli sztuka przyciągania uwagi. Jak złapać widza w pierwszych sekundach filmu na TikToku lub Instagramie

W dzisiejszej rzeczywistości, w której bodźce atakują nas z każdej strony, bo przecież wszyscy walczą o uwagę widza, pierwsze sekundy filmów na TikToku i Instagramie