Foch na media czyli murowany faworyt na kryzys wizerunkowy

Spis treści

Czy można obrażać się na media albo je bojkotować? Czy skutkiem może być kryzys wizerunkowy firmy albo osoby? Czy trzeba wprowadzić w takiej sytuacji poszczególne fazy zarządzania kryzysowego?

Case study marszałka Senatu, który zbojkotował największą gazetę codzienną w Polsce, pokazuje, że gdy ma się za sobą własne media, wtedy można pozwolić sobie na więcej. „Focha Karczewskiego” na Fakt dla Wiertualnemedia.pl komentuje Michał Raszka, dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych w Grupie PRC Holding.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Jak pisać posty na Facebooku?

Facebook to wciąż najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie. Mimo, że Instagram i TikTok przyciągają coraz więcej użytkowników, to właśnie FB pozostaje podstawowym narzędziem marketingu wielu

Jak promować centrum handlowe – ambasador marki

Galerie handlowe, a szerzej branża retail szukają nowych sposobów na wciągnięcie klientów w interakcję. Najwięcej możliwości dla kreatywności dają z pewnością nowe media, które pozwalają

Ptaszkowe Love!

Za nami 4. edycja Ptaszkowego Love, naszego ulubionego projektu, za który otrzymaliśmy nagrodę „Najlepsza akcja społeczna w Polsce” w najbardziej prestiżowym konkursie dla branży

PRCH Retail Awards

Grupa PRC z nagrodą za najlepszą akcję społeczną w Polsce Akcja „Ptaszkowe Love”, realizowana przez agencję PR Grupa PRC dla Centrum Handlowego 3 Stawy w