Siła zasięgów
Im więcej followersów, tym lepszy efekt ze współpracy? Niekoniecznie! Najpierw postaw sobie cele i zadecyduj do kogo chcesz skierować swój content. Jeśli zależy Ci na kampanii reklamowej, która wpłynie na rozpoznawalność marki i zapewni jej widoczność podejmij współpracę z makro-influencerami. Potężne liczby obserwujących na profilu influencera z pewnością pomogą Ci osiągnąć zamierzony efekt. Jednak chcąc dotrzeć do bardziej spersonalizowanej grupy odbiorców postaw na mikro-influencerów. Ich wskaźnik zaangażowania fanów jest zazwyczaj wyższy niż pierwszej grupy o większych zasięgach. Sprecyzowana reklama marki? To dobry kierunek!
Origalny content
Influencer marketing to doskonała okazja do zaprezentowania swojej marki w zupełnie inny sposób. Wychodząc naprzeciw potrzebom Twojego klienta warto posłużyć się bieżącymi metodami komunikacji, które przynoszą sukces. Influencerzy to mistrzowie kreatywnych pomysłów, które z pewnością idealnie wkomponują się w główną ideę kampanii marketingowej. Wiarygodność i autentyczność to coś, na co koniecznie należy postawić w tego typu współpracy. Nic tak nie skraca dystansu jak przejrzystość marki, a influencer będący pośrednikiem na linii marka-klient może Ci w tym pomóc.
Viralowość
Podaj dalej, czyli viralowe treści, które zapewnią Ci znaczne zwiększenie grupy odbiorców. Jedną z najczęściej podejmowanych metod komunikacji podczas współpracy z influencerami jest storytelling. Tworzone przez nich treści utrzymywane są zazwyczaj w ciekawej narracji, co znacznie wpływa na ich odbiór. W ten sposób komentowane i udostępniane posty stają się viralem, a co za tym idzie dodatkową formą promocji Twojej marki.
Influencer marketing może być skuteczną formą promocji Twojej marki, ale wymaga stworzenia odpowiedniej strategii jeśli ich rynek jest nam zupełnie obcy. Jesteś gotowy na zmiany? Napisz do nas, wspólnie stworzymy coś naprawdę kreatywnego!