Influencer potrzebny od zaraz!

Zapobiegać jest lepiej niż leczyć, czyli po Ci antykryzysowe dokumenty strategiczne.

Spis treści

Siła zasięgów

Im więcej followersów, tym lepszy efekt ze współpracy? Niekoniecznie! Najpierw postaw sobie cele i zadecyduj do kogo chcesz skierować swój content. Jeśli zależy Ci na kampanii reklamowej, która wpłynie na rozpoznawalność marki i zapewni jej widoczność podejmij współpracę z makro-influencerami. Potężne liczby obserwujących na profilu influencera z pewnością pomogą Ci osiągnąć zamierzony efekt. Jednak chcąc dotrzeć do bardziej spersonalizowanej grupy odbiorców postaw na mikro-influencerów. Ich wskaźnik zaangażowania fanów jest zazwyczaj wyższy niż pierwszej grupy o większych zasięgach. Sprecyzowana reklama marki? To dobry kierunek!

 

Origalny content

Influencer marketing to doskonała okazja do zaprezentowania swojej marki w zupełnie inny sposób. Wychodząc naprzeciw potrzebom Twojego klienta warto posłużyć się bieżącymi metodami komunikacji, które przynoszą sukces. Influencerzy to mistrzowie kreatywnych pomysłów, które z pewnością idealnie wkomponują się w główną ideę kampanii marketingowej. Wiarygodność i autentyczność to coś, na co koniecznie należy postawić w tego typu współpracy. Nic tak nie skraca dystansu jak przejrzystość marki, a influencer będący pośrednikiem na linii marka-klient może Ci w tym pomóc.

 

Viralowość

Podaj dalej, czyli viralowe treści, które zapewnią Ci znaczne zwiększenie grupy odbiorców. Jedną z najczęściej podejmowanych metod komunikacji podczas współpracy z influencerami jest storytelling. Tworzone przez nich treści utrzymywane są zazwyczaj w ciekawej narracji, co znacznie wpływa na ich odbiór. W ten sposób komentowane i udostępniane posty stają się viralem, a co za tym idzie dodatkową formą promocji Twojej marki.

Influencer marketing może być skuteczną formą promocji Twojej marki, ale wymaga stworzenia odpowiedniej strategii jeśli ich rynek jest nam zupełnie obcy. Jesteś gotowy na zmiany? Napisz do nas, wspólnie stworzymy coś naprawdę kreatywnego!

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

TikTok wspiera lokalnych twórców?

TikTok to wyjątkowa przestrzeń, która tylko w Europie liczy sobie ponad 100 milinów użytkowników. Liczby mówią same za siebie! To jedna z najszybciej rozwijających się

Jak zrobić reklamę na TikToku?

TikTok to wyjątkowe miejsce dla marek. Aplikacja cały czas generuje ogromne zasięgi organiczne i pozwala się wybić nawet początkującym twórcom. Swoich odbiorców znajdują tam zarówno

Jak czytać i analizować statystyki na Facebooku?

Systematyczna analiza zachowań fanów i sprawdzanie skuteczności publikowanych treści w mediach społecznościowych może w znacznym stopniu wpłynąć na efektywność profilu firmowego. Jak czytać statystyki na

Święta w grudniu? To już przeżytek!

Wybieracie się na zakupy i nagle wśród kolorowych zeszytów, flamastrów, kwiatów i zniczy dostrzegacie…. świąteczne dodatki! Szok? Niedowierzanie? Kalendarz już dawno wywrócił się do góry