Jak stworzyć ciekawe InstaStories?

Instagramowe relacje rosną w siłę, a wraz z nimi oczekiwania odbiorców. Tworzenie kreatywnych treści od zawsze było świetnym sposobem na przyciągnięcie uwagi wszystkich, którzy cenią sobie angażujący format. Jak zatem tworzyć ciekawe stories i wykorzystać ich potencjał w biznesie? Poznajcie cztery triki, które pomogą Wam się wybić i stworzyć niebanalny przekaz na miarę prawdziwych influencerów.

Spis treści

KORZYSTAJ Z PROSTYCH ROZWIĄZAŃ

Do stworzenia ciekawych relacji na InstaStories wcale nie potrzebujecie skomplikowanych narzędzi. Wystarczy pobawić się podstawowymi funkcjami, podkręcić font, dodać kilka gifów i voilà! Dodatkowa ankieta zaangażuje odbiorcę do podzielenia się własną opinią, co z pewnością zwróci jego uwagę.

 

 

ŚCIĄGNIJ APLIKACJE DO INSTASTORIES

Chcecie zaskoczyć swoich odbiorców oryginalnymi kolażami lub dodatkami? Skorzystajcie z tych dwóch darmowych (w podstawowej wersji) aplikacji, które z pewnością nie będą stanowiły żadnych problemów w obsłudze i staną się #instafriendly.

UNFOLD posiada bogaty wybór formatów, dzięki którym możecie łączyć ze sobą ulubione zdjęcia i tworzyć ciekawe treści. To bardzo łatwe w obsłudze narzędzie, które na zawsze odmieni Wasze Stories.

 

 

CANVA to przede wszystkim ogromny zbiór narzędzi do tworzenia nie tylko Instagramowych relacji, ale całego contentu do mediów społecznościowych. Aplikacja w darmowej wersji oferuje cały wachlarz inspiracji, dzięki czemu każdy będzie w stanie stworzyć atrakcyjne Stories!

 

 

PRZERABIAJ ZDJĘCIA

Nie ma brzydkich zdjęć, są tylko źle przerobione! Zanim dodacie kadr pozbawiony światła i wyrazistości, skorzystajcie z prostych aplikacji do ich obróbki. Atrakcyjne zdjęcie to klucz do sukcesu, dlatego warto popracować nad jego parametrami zanim je udostępnicie.

 

 

INSPIRUJ SIĘ

Pinterest, TikTok i YouTube to wbrew pozorom prawdziwa skarbnica wiedzy w temacie Instagramowych relacji, jeśli tylko potraficie dobrze szukać. Poświęćcie czas na doskonalenie swoich treści, a Wasi odbiorcy z pewnością nie przejdą obok nich obojętnie.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

PRCH Retail Awards

Grupa PRC z nagrodą za najlepszą akcję społeczną w Polsce Akcja „Ptaszkowe Love”, realizowana przez agencję PR Grupa PRC dla Centrum Handlowego 3 Stawy w

Jak promować swój biznes w internecie? Część 1

4,5 miliarda – tyle, według najnowszego raportu Digital 2020 opublikowanym na serwisie WeAreSocial, wynosi liczba osób korzystających z internetu. To prawie 60% światowej populacji! Twój

Trendy w social media 2020, czyli co było modne, ale już nie jest

Posty w stylu kawka, ciasteczko, piąteczek… Nie sugerujemy, że należy zrezygnować z luźniejszych postów, o ile wpisują się w naszą strategię. Jednak nie do każdej

Copywriter – rzemiosło czy sztuka?

Pierwszym literatem w Polsce, który popełnił mezalians z reklamą, był Melchior Wańkowicz. To właśnie on jest autorem przedwojennego hasła „Cukier krzepi” oraz powstałego latach siedemdziesiątych