Szkolenia

„Jak marketing wpływa na sprzedaż?”, „Public relations w praktyce”, „Media społecznościowe dla firmy” – to tylko niektóre z oferty naszych szkoleń. Chcesz podnieść swoje kwalifikacje, utrwalić wiedzę lub nauczyć się czegoś zupełnie nowego? Oferujemy know-how, oparte na wieloletnim doświadczeniu i praktyce, dzięki czemu każde szkolenie skrojone na miarę.

Oferujemy:

  • diagnozowanie potrzeb szkoleniowych klienta;
  • dostosowanie metody szkoleniowej;
  • zapewnienie wysokiej klasy trenerów;
  • opracowania materiałów szkoleniowych;
  • kompleksową obsługę wydarzenia.

Przykładowe tematy szkoleń: 

  • zarządzanie w sytuacji kryzysowej;
  • kształtowanie relacji z mediami;
  • wystąpienia publiczne;
  • przygotowanie do wystąpień w mediach;
  • wykorzystanie mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku;
  • negocjacje.