Podcast #5 Monika Czaplicka – Jak wpakować się w kryzys i drzemka z płynem do płukania

Kryzysy wybuchają w weekendy – to wiemy chyba wszyscy. Ale dlaczego tak jest? W czym taka środa albo ponury zimowy poniedziałek są gorsze od weekendu? Nie mam zielonego pojęcia, ale na pewno zapytam o to mojego dzisiejszego gościa.

Spis treści

Pogadamy też o tym jak w prosty sposób wpakować się w kryzys i dlaczego drzemka z płynem do płukania to nie najlepszy sposób na lokowanie produktu przez infuenserów. W Katowicach jestem ja, a w Warszawie Monika Czaplicka czyli kryzysowa narzeczona, która na co dzień wobuzzuje sobie w agencji social media. Halo Warszawa! #marketing #socialmedia #facebook #influencermarketing

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Rzecznik prasowy vs dziennikarz. Kumple czy wrogowie?

Z mediami nikt nie wygra. To truizm jasny jak słońce. Rzecznik prasowy w konfrontacji z dziennikarzem ma takie szanse na wygraną, jak Legia Warszawa z

Co to jest Public Relations? Czyli definicja z przymrużeniem oka

Znasz to uczucie pustki w głowie, kiedy jakaś dalsza rodzina pyta czym tak właściwie zajmujesz się w pracy? A może przeciwnie – od razu przychodzi

Księga Hioba i plagi egipskie czyli kryzys wizerunkowy

Na pewno kojarzysz Hioba i serię jego niesamowitych nieszczęść. A te dziesięć plag egipskich, które wstrząsnęły niewzruszonym faraonem? Od takich kataklizmów nikogo i nic by

WYBIERZ MNIE OŚLE

Zbliżamy się do końca pierwszej tury kampanii wyborczej. Pewnie będzie druga, ale ja tu nie o tym. Bardziej o hasłach wyborczych, które są nieodzownym elementem