Działania
Grupa PRC odpowiadała za realizację kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych wokół nowego stadionu miejskiego w Zabrzu, na którym swoje mecze rozgrywa obecnie Górnik Zabrze. W ramach kampanii Grupa PRC Spółka z o.o. wykonała następujące działania: pełna obsługa media relations, w tym: opracowanie systemu identyfikacji wizualnej projektu, prowadzenie kampanii internetowej na ogólnokrajowych portalach, zorganizowanie i przygotowanie konferencji prasowych, opracowanie internetowej strony informacyjnej, opracowanie i druk materiałów promocyjnych, w tym: ulotek, teczek ofertowych, papieru firmowego, kopert, folderów, biletów wizytowych, opakowań na płyty CD/DVD i samych płyt oraz wykonanie animacji komputerowej/filmu 3D Stadionu i terenów wokół w dwóch wersjach językowych (polski i angielski).
Opis

Arena Zabrze to ultranowoczesny obiekt sportowy o całkowitej pojemności 24 563 miejsc, posiadający doskonale funkcjonujące zaplecze gastronomiczne i sanitarne, klub biznesowy, loże VIP oraz niezbędne pomieszczenia techniczno-magazynowe.

Klient: Stadion w Zabrzu Sp. z o.o