PR Wings

Spis treści

Mamy to! Projekty „NaJEŻeni w akcji” (kategoria: Angażujący event) i „Zawód na Propsie” (kategoria: PR korporacyjny) zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie PR Wings. Wybitni eksperci z branży PR i komunikacji marketingowej wchodzący w skład jury docenili nasze projekty przyznając im kolejno pierwsze miejsce, a także wyróżnienie.

PR Wings ma za zadanie wyłonić i nagrodzić najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i PR w Polsce.  Konkurs ma pomóc w tworzeniu coraz bardziej profesjonalnego, opartego o najwyższe standardy i konsekwentnie rozwijającego się rynku usług PR we wszystkich jego ośrodkach w Polsce.

„NaJEŻeni w akcji to event zrealizowany dla CH Forum w Gliwicach (MVGM Property Management Poland Sp. z o.o.), którego głównym celem była edukacja na temat zagrożeń, które towarzyszą miejskim zwierzętom i pomoc im poprzez zachęcenie do wspólnego działania mieszkańców regionu.  W evencie wzięło udział kilka tysięcy osób, gliwiczanie wspólnie zbudowali 100 domków dla jeży i dom dla owadów. Każdy kto przyczynił się do ratowania miejskich zwierząt oprócz zbudowanego przez siebie domku otrzymał także specjalne tabliczki informacyjne, które następnie zostały „wkopane” w pobliżu sypialni iglastego zwierzątka. Wspólnie ze specjalistami ze Stowarzyszenia „Nasze jeże” prowadziliśmy konsultacje na temat adaptacji tych zwierząt w przyrodzie, a na młodszych wielbicieli zwierząt czekało wiele „jeżowych atrakcji”. Jesienią cześć jeżowych domów wraz z hotelem dla owadów trafiła do miejskiego parku, dzięki czemu z jednej strony dzikie zwierzęta mogły znaleźć schronienie na zimę, a z drugiej będąc symbolem wspólnego działania na rzecz przyrody: centrum handlowego, społeczników i mieszkańców Gliwic. Akcja wspierana była konkursami w social mediach, cieszyła się również dużym zainteresowaniem mediów.

Wyróżniona kampania promocyjna „Zawód na Propsie” została zrealizowana przez nas dla CMC Poland Sp. z o.o. w Zawierciu. Wielu młodych ludzi i ich rodzice nadal uważają, że nauka w liceum i ewentualne studia dają większą szansę na dobrą pracę. Naszym głównym celem stało się zatem odwrócenie tego trendu i pokazanie, że zawód technika też daje dobre perspektywy, dobre wynagrodzenie i ciekawą pracę. W ramach projektu podjęliśmy wiele działań takich jak np. uruchomienie strony www.zawodnapropsie.pl i strony na Facebooku,  przygotowaliśmy cykl filmów z ambasadorami naszej kampanii, a także stworzyliśmy grę komputerową „Graj w hucie”, dostępnej zarówno na platformie internetowej, jak i z poziomu urządzeń mobilnych (smartfon, ipad). Głównym celem wszystkich podjętych przez nas działań było przede wszystkim zwiększenie zainteresowania kształceniem technicznym, a jego mierzalnym efektem nabór uczniów do poszczególnych klas patronackich.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Jak tworzyć ciekawe i angażujące Instastories na kontach firmowych?

Stories są teraz najczęściej wykorzystywanym medium w social mediach. Z relacji na Instagramie korzysta codziennie 500 mln kont, z czego 1/3 najchętniej oglądanych pochodzi od

Jak promować swój biznes w internecie? Część 2

Za nami pierwsza część krótkiego poradnika w jaki sposób przenieść swój biznes do internetowej przestrzeni. Wiesz już od jakiej platformy najlepiej zacząć i jak znaleźć

Ptaszkowe Love!

Za nami 4. edycja Ptaszkowego Love, naszego ulubionego projektu, za który otrzymaliśmy nagrodę „Najlepsza akcja społeczna w Polsce” w najbardziej prestiżowym konkursie dla branży

Podcast #2 Karolina Dziwak-Filosek – Czy jest życie po Facebooku?

Epuls, Nasza Klasa, Facebook. Co będzie następne? No i najważniejsze, kiedy się pojawi? Pytań związanych z Facebookiem i jego przyszłą konkurencją jest mnóstwo.