PR Wings

Spis treści

Mamy to! Projekty „NaJEŻeni w akcji” (kategoria: Angażujący event) i „Zawód na Propsie” (kategoria: PR korporacyjny) zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie PR Wings. Wybitni eksperci z branży PR i komunikacji marketingowej wchodzący w skład jury docenili nasze projekty przyznając im kolejno pierwsze miejsce, a także wyróżnienie.

PR Wings ma za zadanie wyłonić i nagrodzić najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i PR w Polsce.  Konkurs ma pomóc w tworzeniu coraz bardziej profesjonalnego, opartego o najwyższe standardy i konsekwentnie rozwijającego się rynku usług PR we wszystkich jego ośrodkach w Polsce.

„NaJEŻeni w akcji to event zrealizowany dla CH Forum w Gliwicach (MVGM Property Management Poland Sp. z o.o.), którego głównym celem była edukacja na temat zagrożeń, które towarzyszą miejskim zwierzętom i pomoc im poprzez zachęcenie do wspólnego działania mieszkańców regionu.  W evencie wzięło udział kilka tysięcy osób, gliwiczanie wspólnie zbudowali 100 domków dla jeży i dom dla owadów. Każdy kto przyczynił się do ratowania miejskich zwierząt oprócz zbudowanego przez siebie domku otrzymał także specjalne tabliczki informacyjne, które następnie zostały „wkopane” w pobliżu sypialni iglastego zwierzątka. Wspólnie ze specjalistami ze Stowarzyszenia „Nasze jeże” prowadziliśmy konsultacje na temat adaptacji tych zwierząt w przyrodzie, a na młodszych wielbicieli zwierząt czekało wiele „jeżowych atrakcji”. Jesienią cześć jeżowych domów wraz z hotelem dla owadów trafiła do miejskiego parku, dzięki czemu z jednej strony dzikie zwierzęta mogły znaleźć schronienie na zimę, a z drugiej będąc symbolem wspólnego działania na rzecz przyrody: centrum handlowego, społeczników i mieszkańców Gliwic. Akcja wspierana była konkursami w social mediach, cieszyła się również dużym zainteresowaniem mediów.

Wyróżniona kampania promocyjna „Zawód na Propsie” została zrealizowana przez nas dla CMC Poland Sp. z o.o. w Zawierciu. Wielu młodych ludzi i ich rodzice nadal uważają, że nauka w liceum i ewentualne studia dają większą szansę na dobrą pracę. Naszym głównym celem stało się zatem odwrócenie tego trendu i pokazanie, że zawód technika też daje dobre perspektywy, dobre wynagrodzenie i ciekawą pracę. W ramach projektu podjęliśmy wiele działań takich jak np. uruchomienie strony www.zawodnapropsie.pl i strony na Facebooku,  przygotowaliśmy cykl filmów z ambasadorami naszej kampanii, a także stworzyliśmy grę komputerową „Graj w hucie”, dostępnej zarówno na platformie internetowej, jak i z poziomu urządzeń mobilnych (smartfon, ipad). Głównym celem wszystkich podjętych przez nas działań było przede wszystkim zwiększenie zainteresowania kształceniem technicznym, a jego mierzalnym efektem nabór uczniów do poszczególnych klas patronackich.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Jak prowadzić media społecznościowe centrum handlowego?

Zastanawiacie się, jak prowadzić media społecznościowe centrum handlowego? Nie ma jednego, prostego przepisu na skuteczną komunikację. Facebook, Instagram, niejednokrotnie Snapchat lub TikTok rządzą się swoimi

Programy do wideokonferencji. Który wybrać?

Konferencja, burza mózgów, szkolenie, a może fitness? Dla wielu z nas w połowie marca świat na chwilę się zatrzymał. Bardziej lub mniej przymusowa izolacja sprawiła,

Trendy w social media 2020, czyli co było modne, ale już nie jest

Posty w stylu kawka, ciasteczko, piąteczek… Nie sugerujemy, że należy zrezygnować z luźniejszych postów, o ile wpisują się w naszą strategię. Jednak nie do każdej

Podcast #1 Michał Raszka – Trump kontra Biden. Wybory w USA

Fake newsy, koronawirus i globalny kryzys. Do tego Biden schowany w piwnicy, Trump, który ogłasza się bohaterem Afroamerykanów oraz sondaże, które mogą coś znaczyć, ale