Social media dla każdego?

Spis treści

Social media dla każdego? Zdecydowanie tak!

W dzisiejszych czasach nie mamy chyba co do tego wątpliwości. Wielość kanałów daje duże możliwości. Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter i modny ostatnimi czasy Tik-Tok. Jesteś offline? Nie istniejesz.

Social media dla każdego Klienta? Zdecydowanie nie!

Bez analizy ani rusz. Kto? Do kogo? W jakim celu? Dla przykładu – Centrum Handlowe i strona na Facebooku.

Szansa czy zagrożenie?

Daleko nam jeszcze do ery e-commarce i zastąpienia sklepów stacjonarnych show roomami. Warto więc wykorzystać nowe trendy. Tradycyjny mailing i papierowe gazetki powoli odchodzą w zapomnienie. Facebook wiedzie tutaj prym. 16 lat działalności minęło pod znakiem wielkich przemian. Nowe typy postów, znacząca zmiana zasięgów, skomplikowane algorytmy – witamy na Facebook’u 2020.

Co publikować?

Nowości, aktualne promocje najemców, stylizacje, udogodnienia Centrum Handlowego, poradniki, zaproszenia i relacje z eventów – to jedynie mała zapowiedź. Możliwości są nieograniczone.  Reagujemy na bieżące wydarzenia i prowadzimy konkursy. Sprawiamy, że Galeria staje się bardziej „społecznościowa”.

Jak publikować?

Skutecznie! Reagujemy i tworzymy kontent według najnowszych trendów. Mówimy NIE nudnym i sztampowym postom, wybierając kreatywne wpisy z potencjałem. Odchodzimy od wyidealizowanych shutterstockowych fotografii na rzecz realnych zdjęć. Dostosowujemy język do grupy odbiorców, a posty wzmacniamy przyciągającymi uwagę emotikonami. Stawiamy na relacje, które wyznaczają kierunek naszej komunikacji. Odwołujemy się do lokalności, dzięki czemu mieszkańcy miasta stają się ambasadorami galerii handlowej. Centrum Handlowe to współcześnie nie tylko miejsce zakupów i okazji cenowych, ale również miejsce zabawy, rozrywki, spotkań.

Po co publikować?

By móc reagować! Szybkość dotarcia do Klienta jest współcześnie bardzo istotna. Staramy się zwiększyć zaangażowanie społeczności w mediach. Wzrost liczby aktywnych użytkowników to nasz mały sukces. Każda reakcja, każdy komentarz, każde udostępnienie wywołuje na naszych twarzach uśmiech.

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Podcast #5 Monika Czaplicka – Jak wpakować się w kryzys i drzemka z płynem do płukania

Kryzysy wybuchają w weekendy – to wiemy chyba wszyscy. Ale dlaczego tak jest? W czym taka środa albo ponury zimowy poniedziałek są gorsze od weekendu?

Awaria goni awarię, czyli co ostatnio nie działa na Facebooku

O tym, że awarie się zdarzą wiemy wszyscy. O tym, że praca w social mediach wymaga cierpliwości również, ale ostatnio dowiadujemy się także, że w

Jak w święta robić marketing?

To obok reklamy marki YES, zablokowanej przez TVP, kampania, która wywołała najwięcej szumu przed świętami. Jak to się stało, że jeden, dość niepozorny plakat warszawskiego

Home office. Nowa rzeczywistość. Nowe wyzwania.

Połowa marca. Kalendarz zapisany po brzegi – spotkania biznesowe, konferencje, szkolenia. Działamy na 110% i nagle… nowa rzeczywistość. Rzeczywistość home office.