TikTok wspiera lokalnych twórców?

TikTok to wyjątkowa przestrzeń, która tylko w Europie liczy sobie ponad 100 milinów użytkowników. Liczby mówią same za siebie! To jedna z najszybciej rozwijających się sieci społecznościowych na całym świecie, w której warto spróbować swoich sił jako marka. Zwłaszcza, kiedy TikTok z myślą o lokalnych twórcach wprowadza nowe rozwiązania!

Spis treści

TikTok w pigułce

TikTok to świetnie miejsce dla marek, które poszukują nowych odbiorców. Jest autentyczny, a co za tym idzie bardzo angażuje swoich użytkowników. Na czym polega sukces aplikacji i dlaczego tak chętnie spędzamy na niej nawet po kilka godzin dziennie? To pytanie, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Analitycy przypuszczają, że to głównie zasługa twórców, którzy świetnie odczytują oczekiwania swojej publiki, unikalnego alogorytmu i jej różnorodności. Czy każda marka świetnie sprawdzi się w tej formie komunikacji? To miejsce dla twórców, którzy są autentyczni, chcą zbudować lub rozwijać więź z generacją Z, wiedzą w jaki sposób wykreować wartościowy przekaz, a także traktują swoich odbiorców poważnie. Kluczem do sukcesu jest zatem nie tylko umiejętność wpasowania się w panujące tam trendy, ale przede wszystkim przemyślana komunikacja z użytkownikami. Z pomocą w odnalezieniu się w aplikacji przychodzą także narzędzia ułatwiające docieranie do stargetowanie grupy odbiorców, które obecnie TikToka testuje!

Co nowego w aplikacji TikTok?

TikTok nie zwalnia tempa i informuje o kolejnej nowości, która obecnie jest w fazie testu! Chodzi o nową zakładę „W pobliżu” przeznaczoną do wyświetlania użytkownikom lokalnych treści. To świetna wiadomość dla lokalnych twórców, którzy chcą dotrzeć do jak najlepiej stargetowanej grupy odbiorców poprzez dodawanie tagów lokalizacji do swoich filmów. Przypuszcza się, że nowa zakładka mogłaby dać szansę wyświetlania użytkowników jeszcze bardziej spersonalizowanych i trafnych treści. Obecnie zakładka testowana jest przez wybranych użytkowników w Azji Południowo-Wschodniej. Kto wie, być może za chwilę pojawi się także u nas. Czekamy z niecierpliwością!

Klaudia Sokołowska
Account Executive

Tagi dla tego wpisu:

Podziel sie wpisem:

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Reddit
Telegram
Email

Może Cię również zainteresować

Jak promować swój biznes w internecie? Część 2

Za nami pierwsza część krótkiego poradnika w jaki sposób przenieść swój biznes do internetowej przestrzeni. Wiesz już od jakiej platformy najlepiej zacząć i jak znaleźć

Trendy w social media 2020, czyli co było modne, ale już nie jest

Posty w stylu kawka, ciasteczko, piąteczek… Nie sugerujemy, że należy zrezygnować z luźniejszych postów, o ile wpisują się w naszą strategię. Jednak nie do każdej

5 wskazówek, jak zwiększyć zasięgi na Instagramie

Instagram stale się zmienia. Zarówno pod względem algorytmu, jak i możliwości publikowania treści, a co za tym idzie kontaktu z odbiorcą. Instagram to już

Jak czytać i analizować statystyki na Facebooku?

Systematyczna analiza zachowań fanów i sprawdzanie skuteczności publikowanych treści w mediach społecznościowych może w znacznym stopniu wpłynąć na efektywność profilu firmowego. Jak czytać statystyki na