Awaria oczyszczalni Czajka. Kryzys techniczny i wizerunkowy

 

Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych to jedno z najtrudniejszych wyzwań menedżerskich. Dla specjalistów od public relations niewiele jest większych wyzwań od komunikacji i relacji z mediami w kryzysach. Jednym z największych w ostatnich latach kryzysów technicznych, relacjonowanym przez media w całej Polsce była awaria kolektora pod Wisłą, doprowadzającego ścieki do oczyszczalni Czajka w Warszawie.

Kryzys wizerunkowy case study
Czy przerodził się on w kryzys wizerunkowy firmy (MPWiK) a może miasta? Jak poradziły sobie z nim władze Warszawy, dlaczego sprawa przerodziła się w polityczną walkę i jakie błędy w komunikacji popełniono? Czy uderzył on w branżę wodociągowo-kanalizacyjną? M.in. o tym przeczytacie w komentarzu Michała Raszki, dyrektora ds. komunikacji i strategii medialnych w naszej agencji dla Proto.pl