TikTok wspiera lokalnych twórców?

  TikTok to wyjątkowa przestrzeń, która tylko w Europie liczy sobie ponad 100 milinów użytkowników. Liczby mówią same za siebie! To jedna z najszybciej rozwijających się sieci społecznościowych na całym

Rzecznik prasowy vs dziennikarz. Kumple czy wrogowie?

    Z mediami nikt nie wygra. To truizm jasny jak słońce. Rzecznik prasowy w konfrontacji z dziennikarzem ma takie szanse na wygraną, jak Legia Warszawa z FC Barceloną. Jeśli

Pr wewnętrzny – co to jest i dlaczego warto?

    Prawidłowa komunikacja każdego przedsiębiorstwa z otoczeniem powinna odbywać się w sposób zorganizowany i zaplanowany. To strategie i działania PR-owe, reklamy oraz właśnie PR wewnętrzny. Jego zadaniem jest sprawić, aby

Księga Hioba i plagi egipskie czyli kryzys wizerunkowy

    Na pewno kojarzysz Hioba i serię jego niesamowitych nieszczęść. A te dziesięć plag egipskich, które wstrząsnęły niewzruszonym faraonem? Od takich kataklizmów nikogo i nic by nie uchroniło. Ale

SKUTECZNA REKLAMA W SOME

  Czy reklama niskobudżetowa na Facebooku jest efektywna? Czy reklama na Facebooku z niskim budżetem może być skuteczna? Czy można promować posta za 5 zł? Jaki budżet na reklamę w

Podcast dla Twojej firmy

  Boom na podcasty trwa w najlepsze i jak na razie nie widać schyłku tego trendu. Już ponad 40% Polaków regularnie słucha podcastów o najróżniejszej tematyce*. Od zdrowia, przez historie

REELSY – wyróżnij się… lub zgiń!

Instagram to tylko ładne zdjęcia? Już nie! Od ubiegłego roku gigant wśród serwisów społecznościowych umożliwił swoim użytkownikom z Polski tworzenie Reelsów, czyli tzw. rolek. Moda na krótkie filmiki opanowała cały

Jak pisać, żeby chcieli czytać?

W zasadzie pisanie wydaje się proste. Wystarczy znać zasady interpunkcji i ortografii. Wystarczy posiadać klawiaturę, komputer i jakiś program edytorski, aby przekazywać swoje myśli innym. W zasadzie tak, ale… Od

Najważniejsze są relacje – podsumowanie XVII edycji PR w Samorządzie

XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej przeszła do historii. Tym razem odbyła się w Wałbrzychu. W oczach wielu uczestników miasto zostało „odczarowane”. Mało kto wie, że 1/3 jego