SKUTECZNA REKLAMA W SOME

  Czy reklama niskobudżetowa na Facebooku jest efektywna? Czy reklama na Facebooku z niskim budżetem może być skuteczna? Czy można promować posta za 5 zł? Jaki budżet na reklamę w

Podcast dla Twojej firmy

  Boom na podcasty trwa w najlepsze i jak na razie nie widać schyłku tego trendu. Już ponad 40% Polaków regularnie słucha podcastów o najróżniejszej tematyce*. Od zdrowia, przez historie

REELSY – wyróżnij się… lub zgiń!

Instagram to tylko ładne zdjęcia? Już nie! Od ubiegłego roku gigant wśród serwisów społecznościowych umożliwił swoim użytkownikom z Polski tworzenie Reelsów, czyli tzw. rolek. Moda na krótkie filmiki opanowała cały

Jak pisać, żeby chcieli czytać?

W zasadzie pisanie wydaje się proste. Wystarczy znać zasady interpunkcji i ortografii. Wystarczy posiadać klawiaturę, komputer i jakiś program edytorski, aby przekazywać swoje myśli innym. W zasadzie tak, ale… Od

Najważniejsze są relacje – podsumowanie XVII edycji PR w Samorządzie

XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej przeszła do historii. Tym razem odbyła się w Wałbrzychu. W oczach wielu uczestników miasto zostało „odczarowane”. Mało kto wie, że 1/3 jego

Jak pisać posty na Facebooku?

  Facebook to wciąż najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie. Mimo, że Instagram i TikTok przyciągają coraz więcej użytkowników, to właśnie FB pozostaje podstawowym narzędziem marketingu wielu marek. Jak więc pisać

KAMPANIA „ZAWÓD NA PROPSIE” WYRÓŻNIONA PRZEZ OLX!

  Innowacyjność – to dzięki niej realizowany przez nas projekt dla CMC Poland został doceniony i wyróżniony w prestiżowym rankingu OLX Know How 2022. Wspólnie z zawierciańską hutą stali CMC

Jak w święta robić marketing?

To obok reklamy marki YES, zablokowanej przez TVP, kampania, która wywołała najwięcej szumu przed świętami. Jak to się stało, że jeden, dość niepozorny plakat warszawskiego ratusza, wzbudził tyle kontrowersji? Ta

Jak czytać i analizować statystyki na Facebooku?

    Systematyczna analiza zachowań fanów i sprawdzanie skuteczności publikowanych treści w mediach społecznościowych może w znacznym stopniu wpłynąć na efektywność profilu firmowego. Jak czytać statystyki na Facebooku i na