Blog
UGC jako siła napędowa kampanii marketingowych
W świecie, gdzie zaufanie i autentyczność odgrywają kluczową rolę, marki coraz częściej sięgają po treści tworzone przez swoich klientów. Czym właściwie jest UGC i dlaczego
Doznania i pragnienia zamiast potrzeb i korzyści. Czyli jak promować produkt turystyczny?
Zauważyliście, w jaki sposób różni organizatorzy turystyki, hotele, ośrodki a coraz częściej również uzdrowiska promują swój produkt? Zamiast opisywać jakie to piękne mają pokoje i
TikTok wspiera lokalnych twórców?
TikTok to wyjątkowa przestrzeń, która tylko w Europie liczy sobie ponad 100 milinów użytkowników. Liczby mówią same za siebie! To jedna z najszybciej rozwijających się
Rzecznik prasowy vs dziennikarz. Kumple czy wrogowie?
Z mediami nikt nie wygra. To truizm jasny jak słońce. Rzecznik prasowy w konfrontacji z dziennikarzem ma takie szanse na wygraną, jak Legia Warszawa z
Pr wewnętrzny – co to jest i dlaczego warto?
Prawidłowa komunikacja każdego przedsiębiorstwa z otoczeniem powinna odbywać się w sposób zorganizowany i zaplanowany. To strategie i działania PR-owe, reklamy oraz właśnie PR wewnętrzny. Jego
Księga Hioba i plagi egipskie czyli kryzys wizerunkowy
Na pewno kojarzysz Hioba i serię jego niesamowitych nieszczęść. A te dziesięć plag egipskich, które wstrząsnęły niewzruszonym faraonem? Od takich kataklizmów nikogo i nic by
Co zrobić kiedy reklama nie działa – czyli 5 najczęściej popełnianych błędów w systemach reklamowych (Facebook, Instagram, LinkedIn)
Menadżer reklam to środowisko, w którym łatwo się zgubić, zarówno na Facebooku jak i LinkedIn, nic więc dziwnego, że podczas ustawiania pierwszych kampanii reklamowych nie
SKUTECZNA REKLAMA W SOME
Czy reklama niskobudżetowa na Facebooku jest efektywna? Czy reklama na Facebooku z niskim budżetem może być skuteczna? Czy można promować posta za 5 zł? Jaki
Podcast dla Twojej firmy
Boom na podcasty trwa w najlepsze i jak na razie nie widać schyłku tego trendu. Już ponad 40% Polaków regularnie słucha podcastów o najróżniejszej tematyce*.
REELSY – wyróżnij się… lub zgiń!
Instagram to tylko ładne zdjęcia? Już nie! Od ubiegłego roku gigant wśród serwisów społecznościowych umożliwił swoim użytkownikom z Polski tworzenie Reelsów, czyli tzw. rolek. Moda
Jak pisać, żeby chcieli czytać?
W zasadzie pisanie wydaje się proste. Wystarczy znać zasady interpunkcji i ortografii. Wystarczy posiadać klawiaturę, komputer i jakiś program edytorski, aby przekazywać swoje myśli innym.
Najważniejsze są relacje – podsumowanie XVII edycji PR w Samorządzie
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej przeszła do historii. Tym razem odbyła się w Wałbrzychu. W oczach wielu uczestników miasto zostało „odczarowane”. Mało