BURGER KING, PIES W KORONIE I OSTRY CIEŃ MGŁY, CZYLI JAK PRZY UŻYCIU SOCIAL MEDIÓW RATOWALIŚMY ŚWIAT W 2020 ROKU

  Rok 2020 to zdecydowanie jeden z tych momentów, o którym chcesz jak najszybciej zapomnieć. Pandemia wywróciła nasze dotychczasowe życie do góry nogami i postawiła nas przed decyzjami, na które

2020 za nami. Co przyniesie przyszły rok?

    To był trudny rok. W branży marketingowej, eventowej, public relations najtrudniejszy od ostatniego kryzysu, od 10 lat. W marketingu politycznym wyjątkowy, w końcu w nim wybory w USA

Awaria goni awarię, czyli co ostatnio nie działa na Facebooku

O tym, że awarie się zdarzą wiemy wszyscy. O tym, że praca w social mediach wymaga cierpliwości również, ale ostatnio dowiadujemy się także, że w kwestii awarii na Facebooku nie

Czy wiesz jak się nazywasz? Zasady dobrego namingu

  Zakładasz firmę, wypuszczasz na rynek nowy produkt. Czego potrzebujesz? Oczywiście musisz wykonać wiele czynności formalnych, stworzyć strategię, itd., itp., ale… Na rynku musisz się jakoś wyróżnić lub znaleźć coś,

Podcast: #5 Monika Czaplicka – Jak wpakować się w kryzys i drzemka z płynem do płukania

    Kryzysy wybuchają w weekendy – to wiemy chyba wszyscy. Ale dlaczego tak jest? W czym taka środa albo ponury zimowy poniedziałek są gorsze od weekendu? Nie mam zielonego

Jak tworzyć ciekawe i angażujące Instastories na kontach firmowych?

  Stories są teraz najczęściej wykorzystywanym medium w social mediach. Z relacji na Instagramie korzysta codziennie 500 mln kont, z czego 1/3 najchętniej oglądanych pochodzi od firm.*

Podcast: #4 Jakub Biel – Reklama na Pornhubie, TikTok i telegazeta

    Reklama na Pornhubie? Bardzo proszę. Do tego akcja promocyjna w telegazecie i crash test telefonu. Ale nie taki zwykły, gdzie tłuczemy młotkiem w ekran i patrzymy jak szkło

Podcast: #3 Ewa Lipka – Jak promować kopalniane miasto?

  Katowice nie Lizbona, wiadomo. Na południu Polski nie ma przecież tyle słońca. A poza tym na Śląsku to tylko kopalnie, węgiel i smog. Nawet mydło i biżuterię robią z

Ten nieszczęsny CSR

  Trzy małe litery, a potrafią zrobić tyle zamieszania… CSR, czyli corporate social responsibility, to koncepcja bardzo prawilna i słuszna, przynajmniej z założenia. Uwzględnianie interesów społecznych i ochrony środowiska w