Co trzeba wiedzieć o zarządzaniu kryzysem wizerunkowym? Część 2

Przed Wami druga część planu zarządzania sytuacją kryzysową. Trafiłeś na ten tekst bo 1 – właśnie dopadł Twoją firmę kryzys wizerunkowy, 2 – lubisz poszerzać wiedzę, 3 – dotarła do

Programy do wideokonferencji. Który wybrać?

Konferencja, burza mózgów, szkolenie, a może fitness? Dla wielu z nas w połowie marca świat na chwilę się zatrzymał. Bardziej lub mniej przymusowa izolacja sprawiła, że każdy w miarę swoich

Real-time marketing – do czego służy i jak wykorzystać go w firmie?

Real-time marketing to działania, dzięki którym w oryginalny sposób można wypromować swoją markę, ofertę lub produkt. Liczy się jednak czas. RTM czyli marketing czasu rzeczywistego, odnośni się bowiem do aktualnych

Home office. Nowa rzeczywistość. Nowe wyzwania.

Połowa marca. Kalendarz zapisany po brzegi – spotkania biznesowe, konferencje, szkolenia. Działamy na 110% i nagle… nowa rzeczywistość. Rzeczywistość home office. Choć praca w domu nie była dla nas nowością,

Koronawirus kontra social media

Takiego paraliżu nie pamiętają najstarsi social media ninje – koronawirus COVID-19 funduje nam przeżycia, o których nasze wnuki będą opowiadać swoim wnukom. Dla większości branż życie mocno zwolniło, dla innych

Jak zorganizować event?

  Konferencje, jubileusze, gale, szkolenia i wyjazdy. Event ma wiele imion. Ta różnorodność imprez sprawia, że organizacja eventów nie należy jednak do najprostszych zadań i wymaga od zaangażowanych osób ogromnego

Miłość w czasach zarazy, czyli sztuka wystąpień publicznych

    Kto kogo poczęstował czym? Gdzie można sprzedać dane osobowe? Na czym polega sąsiedztwo przez sień? Czy wirus jest świeży czy stary? Choć na pierwszy rzut oka trudno odpowiedzi

Ptaszkowe Love!

  Za nami 4. edycja Ptaszkowego Love, naszego ulubionego projektu, za który otrzymaliśmy nagrodę „Najlepsza akcja społeczna w Polsce” w najbardziej prestiżowym konkursie dla branży retail – PRCH Retail Awards.

Trendy w social media 2020, czyli co było modne, ale już nie jest

  Posty w stylu kawka, ciasteczko, piąteczek… Nie sugerujemy, że należy zrezygnować z luźniejszych postów, o ile wpisują się w naszą strategię. Jednak nie do każdej branży takie posty będą