Co publikować na TikToku?

TikTok jest na fali. Z miesiąca na miesiąc aplikacja notuje coraz lepsze wyniki, a lockdown spowodowany pandemią koronawirusa pozwolił jej na prawdziwe rozwinięcie skrzydeł. To, że TikTok podbił serca nastolatków

Co trzeba wiedzieć o zarządzaniu kryzysem wizerunkowym? Część 2

Przed Wami druga część planu zarządzania sytuacją kryzysową. Trafiłeś na ten tekst bo 1 – właśnie dopadł Twoją firmę kryzys wizerunkowy, 2 – lubisz poszerzać wiedzę, 3 – dotarła do

Programy do wideokonferencji. Który wybrać?

Konferencja, burza mózgów, szkolenie, a może fitness? Dla wielu z nas w połowie marca świat na chwilę się zatrzymał. Bardziej lub mniej przymusowa izolacja sprawiła, że każdy w miarę swoich

Real-time marketing – do czego służy i jak wykorzystać go w firmie?

Real-time marketing to działania, dzięki którym w oryginalny sposób można wypromować swoją markę, ofertę lub produkt. Liczy się jednak czas. RTM czyli marketing czasu rzeczywistego, odnośni się bowiem do aktualnych

Koronawirus kontra social media

Takiego paraliżu nie pamiętają najstarsi social media ninje – koronawirus COVID-19 funduje nam przeżycia, o których nasze wnuki będą opowiadać swoim wnukom. Dla większości branż życie mocno zwolniło, dla innych

Jak zorganizować event?

Konferencje, jubileusze, gale, szkolenia i wyjazdy. Event ma wiele imion. Ta różnorodność imprez sprawia, że organizacja eventów nie należy jednak do najprostszych zadań i wymaga od zaangażowanych osób ogromnego poświęcenia.